Aangenomen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Nino Dijk - WaarBenJij.nu Aangenomen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Nino Dijk - WaarBenJij.nu

Aangenomen

Blijf op de hoogte en volg Nino

15 Oktober 2014 | Nederland, Alkmaar

Zo, daar is 'ie dan! Mijn allereerst post van dit jaar.
Vorige week woensdag ben ik helemaal naar Alkmaar gereisd (2,5 uur met de trein) om bij Zomerjobs te gaan solliciteren.

Na een lange dag, moest ik natuurlijk twee dagen in totale zenuwen wachten, ik was natuurlijk de laatste die te horen kreeg of hij aangenomen was.

Tijdens mijn les HAL , geschiedenis , kreeg ik om 15:00 het verlossende bericht, hoezee!

De lange wachttijd tot juni kan beginnen! De camping en plaats is nog niet bekend, maar we gaan voor een zonnige bestemming!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2015

Trainingsweekend

15 Oktober 2014

Aangenomen
Nino

Actief sinds 22 Okt. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 1416

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: